världen är tråkig idag!

Är helt slut, hela min kropp säger ifrån och jag är inne på min tredje kopp te för dagen. Icke en bra start! Hela min hjärna känns som fylld med äppelmos, och jag har sjukt ont i halsen! Men jag kan inte vara sjuk nu, dels för att jag har så mycket att göra på jobbet + att jag kommer vara borta tre dagar nästa vecka - vilket innebär att jag kommer sjukt mycket efter! Iofs kommer jag inte tänka på det över huvud taget när väl är därnere, då kommer jag leva livet och umgås med mina stora favoriter! Men nu innan innebär det ren magknip! =/ + ren konkurs i hjärnan!

+ att den kurs jag vill läsa, går bara att läsa på höstterminen, som startade för några veckor sen! Så nu måste jag liksom vänta ett år för att läsa en kurs som tar 8 veckor! :O det är så man går i konkurs igen!

+ att dagens ringlista är för lång, tänker inte ens räkna antalet för jag vet att jag ändå inte kommer klara av den idag! Fan också!!

+ att världen är allmänt seg och tråkig idag! Jag vill ha ledighet och helg! Bara kunna ta det lugnt och slippa tänka!!


puss puss//en gnällig men lycklig caro<3
0 kommentarer