världens bästa dotter!

Förmiddagen har passerat snabbt men icke smärtfritt, sjukt segt! + att jag har en helvetes lång lista kvar som kommer underhålla mig resten av dagen! Känns som det är flera dygn kvar tills jag slutar, och tristessen är nära. Men samtidigt är jag taggad på att ringa massa för att sälja in varan lagom till jul! Så det är väldigt kluvet...

Hann på lunchen springa upp till gubben, mötte honom på vägen och fick följa med på ett litet kundbesök. Sen när vi kom ut ur byggnaden, skedde följande konversation:

U - Jaha, ska du med och träffa Filmstjärnan nu eller?
C - Va? Har du fått någon ny känd kund nu eller? (han gjorde balkongräcken åt Arja Saijonmaa i somras)
U - Nej nej, jag menade Lasse, han är inne på firman nu!

Haha, någon mer än jag som tycker hela den här Äntligen Hemma-grejen stigit honom åt huvudet?! hahaha!

Som den snälla dotter jag är, kom jag ihåg att gratta min lilla fader och hans fru på 2 årsdagen! varför jag gjorde det? Eller varför jag ens har det uppskrivet? Eller ens anstränger mig och grattar mannen, jadu det vet jag inte? Jag kanske är undermedvetet godhjärtat och kommer ihåg vilken skit som helst?! Detta är iaf ett stort bevis på att jag är världens bästa dotter som tom gör det, det kan ingen säga emot. Grattis sa jag iaf...

Nu är det nya tag som gäller, lyckades tigga till mig en stor Latte Vanilj hos Prego, har en lååång lista framför mig innan jag måste prata med chefen om en massa saker! + att jag måste spara energi till ikväll då jag planerar att simma + basta!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer