veckans to-do:

Veckan har ju iofs redan börjat, men eftersom jag hade fullt upp under hela helgen, kommer veckans lista idag istället. Då sötisen fastnat i någon avancerad diktsamling (töntig speltidning) roar jag mig med att läsa ikapp massa bloggar, men snart blir det film.

  • Söka flera kurser till våren! yes, jag ska börja plugga igen! men på distans :)
  • Träffa Lillasyster<3
  • Jobba mån-fre
  • Promenera varje morgon, utöka till 45 min
  • Simma helst minst två gr
  • Ev. KTH-fest med aspisarna!
  • Ev. 360 med HT!
  • Biomys med min prinsessa Ellen<3
  • Fira mammas födelsedag
  • Kirra present till mamma + baka något!
  • Läsa ut "The Dirt"
  • Prova den nya Ben&Jerry-smaken, om det nu kommit någon?!
  • Äta lunch med pappa någon gång.
  • Träffa älsklingen massa när han är åter i sthlm<3

    puss puss//en överlycklig caro<3
0 kommentarer