vill tillbaka!

Sitter på jobbet, det är segt som satan och chefen + min mentor är på något heldags seminarie! Vilket borde innebära att man kan ta det lite lugnt idag! Är så seg att jag tror jag går i konkurs! Men det är bara att kämpa på.
Det var sjukt svårt att lämna älsklingen idag, han kunde ligga kvar och dega i flera timmar innan han skulle iväg och klippa sig, medan en annan skulle upp i ottan för att åka iväg och slava! Men jag fick iaf upp honom ur sängen för att äta frukost med mig :) Vi har iaf haft tre helt sjukt mysiga dagar tillsammans, helt phucking underbart och helt perfekt<3
 Förutom en liten detalj, vi såg en film igår, som jag hade fått för mig var värsta supermysiga romantiska komedin, The Break-up! Ja, titeln kanske skulle ha sagt mig något, men jag kopplade mer som att man skulle få se när dom gjorde slut och allt sånt roligt bråk, för att dom sen skulle bli lyckliga i alla sina dagar! Men Nej, istället fick man se allt sorgliga, bråk och tjafs och sen när dom flyttar isär! Men sen var det liksom inget mer, förutom att dom typ var lyckliga igen, isär!!
Usch, vilket dåligt slut! =/ blev inte den bästa stämningen när jag kom fram till att dom inte skulle sluta som ett par!

Men även om det var ett dåligt slut, så var den sjukt rolig och jag rekommenderar den, även om jag nu råkat avslöja det dåliga slutet! Den har en massa söta scener också, som värmer rejält i hjärtat, medan andra gör så ont att tårarna rinner. Vi lovade varandra att vi skulle försöka att inte bli som dom i filmen<3

Du är bäst älskling, är så lycklig över att jag har dig, du får mig att må bra och gör mig glad när jag töntar mig<3


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer