vuxenpoängen bara väller in!

Dagen har flutit på bra, jag har pratat med en av mina favoritmän ute i Sverige, anledningen till det är att han är en av få som blir glada när jag ringer och som faktiskt kommer ihåg att vi hade en återkomst! Idag t.ex var han precis på väg hem, men han tog av sig jackan igen och bänkade sig framför datorn för att få all information jag hade! Riktigt trevlig man! Dessutom min största potentiella kund just nu!! Hoppas som satan på den här mannen!

Efter jobbet gick vi först till Pralinhuset, en bit från jobbet, köpte två fairtrademärkta, ekologiska och något annat skitbra märkta chokladkakor, ljus choklad med nougatfyllnad! Bara namnet får mig att tänka på Willy Wonkas choklad! :)
Dessutom var det veckans vara, och kostade bara 10kr st! Riktigt bra pris för vanligtvis svindyr, mänskliga rättigheter-godkänd, ekologisk och allmänt fin choklad! :)

+ att jag har fått så sjukt mycket vuxenpoäng genom att handla massa frukt på hötorget, handlat mat och sen lagat middag, + hjälpt mamma i tvättstugen! Pjuuh vilken vuxendag det här har varit!

Nu ska jag avnjuta min fina choklad framför första avsnittet av säsong tio av Top Model! En av mina favoritserier genom tiderna! Har längtat sjukt mycket!<3

Sen måste jag läsa och förbereda mig inför ett författarbesök imorgon på jobbet, samt läsa ut Pirats tidning, en av cheferna blev intervjuade där + att det ger lite extra credd om man kan lite mer om branschen och kan slänga ur sig lite nya saker som skett! Gäller att ligga steget före!

En av världens vackraste kvinnor<3


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer