you are the sun in my universe<3

En helt perfekt helg har passerat,den var tydligen så pass bra att jag inte ens hade tid för att umgås med datorer. Lördagen bara passerade, hela kvällen var jag med min älskling<3  o fast det bara gått en vecka, blir jag töntigt lycklig av att träffa honom igen! Vi såg Panic Room, sjukt bra film! Var några år sen jag såg den sist, så jag hade glömt bort allt, vilket gjorde att den var lika läskig igen! :O
Hela söndagen spenderade jag med la familia, vi hade massa storkok och bakning igång hela dagen, samtidigt som syrran färgade o klippte vårt hår! Jag hann med att baka en stor hallonpaj + en stor plåt med kärleksmums!
Jag kan även meddela att alla mina blonda rhodos-slingor nu är borta! Hela håret har färgats om till en mörkbrun höstig färg, var sjukt trött på allt det ljusa! Nästan på gränsen så att jag började känna mig korkad! hahah! Så nu är allt sånt borta + att det är kortare o massa sånt. Jennie, du får se när du kommer hem om lite mindre än två veckor!!! :D Resten får se någon annan dag! Viktigaste var iaf att allt det blonda försvann! :)

+ att jag och syrran hann med lite shopping nere i Ringen! Jag firade lite i efterskott att jag hade fått jobb genom att köpa lite nya grejer från Hanky Panky! :) Det blev ett par röda o ett par ljusrosa till mig o sen ett par mörklila till syster! Mfin lilla present till henne för att fira att jag fått min första jobblön! :)
+ ett nytt nagellack från hm, sjukt snygg lila nyans, tyvärr har flaskan det otroligt töntiga namnet "Fashionista"! Inget som direkt faller mig i smaken, känner mig mer som en superhjälte med detta lack!

Hela söndagkväll var jag med älsklingen, helt underbart<3 åkte hem till honom direkt efter jobbet, somnade som ett litet barn och vakna av att titta på mig o strök mig över kinden! Finns inget som får mig att må bättre just nu än att vara med denna underbara lilla person<3 :) jag har även fått veta vad jag skulle fått i julklapp (samt kanske kommer att få om han kan fixa det), tårarna var nära av lycka! Haha jag är så töntlycklig att jag gör mig själv generad! hahaha!
Jennie, denna julklapp är i samma stil som när jag fick Sötnos, fast så sjukt mycket sötare och gulligare, så att det liksom värmer i hjärtat på en själv<3
Nu ska vi se klart "The Breakup" och jag ska berätta mer om dom kommande planerna inför hösten!

Hoppas alla får en lika bra start på veckan som jag har fått :)

puss puss//en superlycklig caro<3

2 kommentarer
Jelly

åhh jag är så glad att allt är så bra med dig! :D



håret låter snyggt, du är liksom inte riktgt den blonda typen på nått vis ;)



men jag fattar ingenting om julklappen??? Sötnosen? och varför ska du inte få vad det nu va? eller va? :s du vet jag är iallafall fortfarande blond, det krävs en nogrannare förklaring :P

caro

O jag är så glad att allt är bra med dig! :D Men jag saknar dig likt förbannat lika mycket iaf<3



haha nee, jag har kommit fram till det efter några års försök! ;D men nu är det mörkt igen! :D



Du vet min Sötnos, flodhästgosedjuret som jag fick av honom förra året! :D Jag ska skriva ner allt sen i ett senare inlägg, det är så sjukt sött att jag dog när jag fick höra<3 :D