Bubbelgum!

Fick lust att måla naglarna, och eftersom jag aldrig får ha det på jobbet så passade jag på nu med en riktigt söt och vårig färg - bubbelgumsrosa! Så nu matchar mina finger och tånaglar Citty och mina nya grillvantar, riktigt sött och fluffgulligt! Eftersom jag ständigt jobbar med händerna och tar i ätbara ting så räknar jag med att jag inte får ha nagellack på mig. Har inte sett någon av de andra använda det, och har heller aldrig frågat. Det räcker med att det är lite kinkigt med mina hål i öronen, och jag tänker inte börja ta i och ur 11 hål dagligen! Så därför får jag hålla mig till nagellack på lediga dagar!


Nu ska jag roa mig med att lyssna på min och min andra halvas låt och skriva ett långt mail till henne<3



puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Josefine

aw tack så jätte mycket :D BLir så glad av att höra det :D