Desperate housewifes!

Om en timme kommer sötparet över och hämtar upp mig, vi ska ut på en liten biltur och bland mycket annat ska en TV inhandlas, dock inte till mig och älsklingen, utan till dom! Sen får vi väll se vart vi tar vägen, har jag tur hittar jag något roligt att köpa till hemmet. Men innan dess ska jag snabbstäda så mycket jag hinner och göra en massa annat nyttigt. Jag tycker om att ha lite press på mig, för nu vet jag att dom är här om en timme, vilket innebär att jag måste hinna med så mycket som möjligt innan dom kommer, vilket innebär att jag kommer kunna ta det lugnt sen när jag kommit hem! Ibland är jag för smart! ;)

Senare under dagen kommer allt från gårdagen + en massa sexsnack! Nu är inspirationskvoten sprängfylld igen!

ps. bara så ni vet, jag tar med mig egna påsar, även så att det räcker till er med! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
M A L I N

kul med ny tv även om den inte är till er ;P



sv: ja det var det verkligen :D

Evelina

Svar: Allt kommer från H&M ;D



Kul med sexsnack :p*