desperate phucking housewife!

Hur kan man få söndagsångest, när man vet att man är ledig en dag till? Solen skiner, vårt hem är kaos och det finns massa saker som jag vill göra, men som jag inte orkar göra själv. Just nu har jag lust att blåsa ut hela lägenheten och se vad som finns kvar, resten får gärna försvinna. Det känns som att sakerna aldrig kommer på  plats, och att det alltid finns saker att göra. Fan vad trött jag blir på att alltid ha känslan av att saker behövs göras, och vad gör man när orken dött och högen med saker att göra växer?!

Nej, nu ska jag småplocka lite så mycket jag orkar och sen får jag se vad som händer. Hade även tänkt maila och arbeta lite med sexfantasiprojektet också. Fast helst av allt vill jag äta sushi och dricka vitt vin ute på balkongen...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer