Det enda rationella!

Filmen som jag och syster såg idag hette "Det enda rationella", och jag vet inte riktigt vart jag ska börja när det gäller den här filmen. Den handlar om två par, varav maken från ena och hustrun från andra blir förälskade och inleder en relation. Till slut står de inte ut med lögnerna och smygandet, så de berättar för sin make/maka, vilket resulterar i att de bestämmer sig för att fortsätta sin relation, samtidigt som de andra är med på det. Så alla fyra bor i ett och samma hus, de nyförälskade paret sover tillsammans, medan den andra frun och maken sover i varsitt rum. De kämpar på och intalar varandra att det bara är en förälskelse som kommer att gå över, och det ena leder till det andra...

Det kanske låter som en väldigt krånglig film, och det var den också! Men mitt i allt det hemska och kaos, så fanns det vissa scener som var väldigt roliga och denna film fick en att tänka efter i många frågor. En film med mycket kärlek, relationer, hat och mycket tankar! Så på det stora hela, en bra film som är värd att ses :)

puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Anna

sv: ja han är så sjukt snygg.

Ja du jag har väl skrapat ihop en 20-30tal stycken, kanske fler, men de växer hela tiden, köpte en ny bok för några dagar sen..

I S A B E L L A ♥

tack vad glad jag blir (:

Carin

Är det farligt att blogga, vad anser du?

nadia

RE: TACK! Vad söt du är! :D

kram på dig!

Sofia

Om det är ngt du undrar över är de bara att fråga x)

Ida

Låter som en väldigt amerikansk film;)

Jörgen

Tack för ditt beröm av vår film! Det gläder mig att du gillar den, att den och att du skriver att den fick dig att tänka efter. Just så vill jag att den ska tas emot.



Ha det!