EGO-dag!

Fan helvetes satan! Jag har peppat inför den här dagen väldigt länge! Idag är det nämligen Veckorevyn som ordnat en EGO-dag, och ett visst antal utvalda är välkomna på en massa roligt! Hannah (my favourite!!) är på besök från New York, och hon ska ha en Sexpanel med massa killar, som jag bara måste se! Och jag vill verkligen hinna prata med henne några min, hon är så sjukt trevlig och riktigt underbar! Iaf, jag skrev upp mig på listan och hoppades att jag kom med - vilket jag även gjorde! Problemet är bara att pengarna skulle varit inne i går, och här sitter jag, med namnet på listan och ingen möjlighet att betala avgiften! Jag döööör!! Panik!! Men envis som jag är så måste jag komma in, det borde gå på ett eller annat sätt! :)

ps. så innan jag får panikutbrott tänkte jag EGO-behandla mig själv lite, jag är klar med all äcklig städning, diskat upp allt och slängt alla sopor! Så nu känner jag att jag är i stort behov av mycket olika parfymerade saker!
puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer