en insats för miljön...

Äntligen fredag! Som jag har längtat! Arbetsveckan har gått superfort, kan iofs ha att göra med att tusen saker har hänt så fort jag lämnat jobbet?! Nu sitter jag hemma hos Sanna, lyssnar sönder Lady Gagas senaste låt och klunkar ekologiskt vitt vin, riktigt bra start på kvällen! ;) Vi ska laga en supergod middag alldeles strax, pommes, bearniesås och gott kött som vi precis inhandlat på willys, och självklart vägrade miljöhjälten inom mig att köpa en plastpåse, vilket resulterade i att vi fick bära alla varor i famnen som vi tappade med jämna mellanrum, haha! Sprite, energidryck, köttet och mina skor ramlade med jämna mellanrum i marken och till slut fick Sanna mig att erkänna att det hela hade varit enklare om jag bara betalat för en påse, men men, man kan ju inte alltid ha rätt! ;)

ps. ni andra miljöhjältar, ni föstår väll mig?! :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

F-jant!