fredag i ett nötskal!

Gårdagen var både spännande och rolig, förningen hos Sanna var underbar, efter middagen så roade vi oss med att dregla på Magnus Carlsson och klunka vin. Sen skulle vi välja varannan låt, men efter att jag råkat välja en live-version av Black Jack´s Inget stoppar oss nu, så fick sanna ett mindre anfall och fick därefter välja helt själv...
Vi mötte upp Elli på tuben och begav oss in mot Gamla Stan, därefter Trix och Adrian som väntade snällt vid pressbyrån. Dock vid ingången skedde ett litet missöde, vi kissade i en gränd och var tvugna att hämta pengar! Och Sen fick vi komma in, dock utan att visa leg, så lite gammal ser man väll ut att vara ;) Väl in på stället var allt som vanligt, bra musik, trevliga människor och massa mingel! Jag hittade världens snyggaste kjol på en tjej som jag ska ut på jakt efter idag, och vi hängde med någon Nisse vid namn Victor som bjöd på gratis drinkar! Dock White Russian, och jag som hatar mjölkdrinkar, men men, gratis är ju alltid godast! :)
Kvällen fortsatte, jag fick till min stora glädje hänga lite i det lilla rummet och det var allmänt trevligt, om man bortser från en skjortsnubbe som vägrade se ringen på fingret (bokstavligen!!) hade helst velat puckla på honom, men var för mycket vid medvetande för att något sånt skulle kunnat hända! ;) När klockan blivit en del så bestämde vi oss för att vandra hemåt, och jag sprang hela vägen från tuben hem med en nästintill sovande mysälskling i luren :)

Och nu sitter jag här, solen lyser och det finns tusen saker jag vill göra, och tusen saker som jag inte vill göra - får se vad som sker idag!

ps. tack för en rolig kväll igår! bilderna kommer upp under dagen! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer