Freedom!

Äntligen ledig och det är jag i två långa och härliga dagar framöver! Idag var det första dagen som jag var helt själv en lördag, och man kan säga att jag var ute i ganska god tid, jag var på jobbet över en timme innan jag egentligen skulle börja. Bagaren bara skrattade åt mig när jag kom in genom dörren, men han var väldigt nöjd och glad över att jag var ute i så god tid så det kändes bara bra. Så det var värt att stiga upp innan solen gick upp imorrse, och tårar som nästan rann pga tröttheten. Hela morgonen hemma intalade jag mig själv att allt skulle bli bra bara jag fick i mig en rejäl frukost, så medan jag försökte att inte bryta ihop stod jag och skivade vindruvor att ha i youghurten! :)

Solen skiner och jag är sådär energisk och känner att jag behöver ha något att göra. Känns som det är lika bra att göra något av energin när den väl kommer, onödigt att slösa bort det eller hur?! Ska bara läsa lite bloggar först, sen ska jag göra mig av med energin! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer