Hej min chef är bäst!

Igår när jag kom till jobbet så var jag inställd på att den dagen skulle bli riktig jobbig, sista dagen inför påskstängt och folk var galna i marsipankycklingar och semlor. Men det blev så mycket bättre än vad jag någonsin föreställt mig. För när jag öppnade mitt skåp så  hittade jag en påse från en videobutik som ligger i närheten av bageriet, och jag som aldrig varit där blev självklart nyfiken. Och i påsen ligger ett stort påskägg proppfullt med godis och överst ligger ett litet inslaget paket med två små gula doftljus och en peng! Hej min chef är bäst och så söt att jag ville gråta en liten skvätt! Så sjukt snällt, jag blev verkligen rörd. Jag har inte ens jobbat där i två månader och känner mig redan som en i gänget, lite som lillasystern i familjen! Så sött! :) Och just att pengen och ljusen låg separat paketerade från godiset, det väcker ju riktigt starka kärlekskänslor, Farmor brukar alltid göra samma sak med syrrans och mitt påskägg när hon levde! Så fint och omtänksamt på något sätt, riktigt gulligt!

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Daniela

Ha en jätte bra påsk gumman! :)

Sophia

Så gulligt!!! Till Lanstinget: Se och lär!