hej underbar kväll!

Åkte direkt till älsklingen som befann sig i aba efter vår stund i stan. Åt sjukt god middag bestående av lövbiff, potatisklyftor, sallad och god sås - så sjukt gott och är fortfarande mätt. Därefter blev det lite robinson som jag halvsov mig igenom tills min favvofavvofavvo-film började på fyran - Vid Din sida! Den människa som kan se filmen utan att gråta floder har banne mig inget hjärta! Så fantastiskt underbar att man vill se den tio gånger på raken, trots att det gör lika ont varje gång man ser den, dock blir man ju iofs lika glad varje gång man ser den, så det jämnar ut sig.
Men kvällens gulligaste - jag, älsklingen och lillebror fick alla ett föritidigt påskägg + en varsin bautakanin i choklad av min wannabe-svärmor! Hur sött är inte det på en skala?! :) Resten av kvällen har spenderats med senaste numret av Veckorevyn samt så nära älsklingen jag kan komma. Ibland är livet lite för extra underbart<3



Hahaha - jag och älsklingen i kaninform! Både bildligt och bokstavligen! ;) hahaha!


puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Men det är ju inte påsk förän nästa vecka juh!

Fusk!

(Okej, jag erkänner, jag är lite grinig för att inte jag fått något påskägg än..)

Jessica andersson

okej, tack för tipset! =D finns så många smaker man vill testa hehe



haft en bra helg?

LINA

hoppas du haft en bra helg =)

Sofia

åhh,, det där hade varit gött i magen JUST nu! :D