hemma hos mor.

Jag sitter hemma hos mamma, och gång på gång avbryts vi av att min mobil nästan dör pga lågt batteri. Detta sker...

M - Men vad är det som låter, få stopp på det
C - Men det är ju min mobil som dör närsomhelst
M - Men ta min laddare då, så löser det sig
C - Men det kan jag ju inte, vi har ju inte samma mobil
M - Men vadå, min laddare som är så modern och liten, det går nog!
C - Men mamma, jag har ju inte ens en Nokia!
M - Jaha, då förstår jag. Men när skaffade du det?

Haha, min lilla mamma i ett nötskal! :) Nu ska jag passa på och snylta lite och tänkte göra mig en flaska av min special-salladsdressing, sjukt god! Men det känns lite onödigt att införskaffa sig minst tio ingredienser bara för att göra lite dressing, då är det bättre att låna lite av mamma :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
ROXY

klackarna är ca 4 cm höga, inte så farligt. man kan gå med dem ;)

kram