ja jävlar i min lilla låda!

Vilken kväll det blev igår! Efter jobbet blev det en snabbis förbi Ellen och lite butiker. Sen direkt hem till en liten improviserad grillfest med tillhörande efterhäng hemma hos mig och älsklingen. Ja jävlar i min lilla låda! Och nog märks det att det blev ett litet kalas, överallt står det halvdruckna ölflaskor och burkar, glas och mattalllrikar överallt! Och förutom det så ligger det tusen och tusen lustgaspatroner överallt, helt sjukt mycket som måste ha dragits igår! Tänker bara på hur mycket som gick åt under min och Sannas lilla stund på toan! Hahaha!
Så just nu sitter jag och väntar på att Victor ska vakna och komma över! Innan han gick igår lovade han mig nämligen att städa hela lägenheten! Mohahah! Så Vickepicke, varrt är du?! ;)

Så tack alla för en trevlig kväll, till nästa gång ska jag kolla upp med störningsjouren om hur länge det får vara livligt, så lovar jag att ni(börne) får spela gitarr med tillhörande sång!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
em

vi va inte bjudna eller?