Jag ska vara hundvakt!

Pappa Leif smsade nyss, och nu är det spikat - vi ska vara hundvakter! Så den 13-15 maj är det vi som lämnar älskade högis och bor under några dar ute i Kallhäll, och samtidigt som vi har hans gigantiska lägenhet för oss själva, så får vi passa världens sötaste och finaste hund! Åh vad glad jag är! Man kanske kan se det som ett litet prov på hur bra jag och älsklingen är att ta hand om något levande tillsammans?! Fast iofs, vi har ju redan varandra att ta hand om, och lite blommor som växlar mellan liv och död, men det kanske blir annorlunda med en annan livs levande varelse? Jag kommer iaf att njuta av varenda liten minut av denna underbara lilla sötnos, åh vad jag är taggad!



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Anonym

men hellegud va go.. ååh.. jag vill bara dra den i hakskinnet och nypa den i ögonbrynet. guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken liten kaka!!!