Kärlek och sex i påskägget?!

Tänkte förrut på vad jag helst skulle vilja ha i mitt påskägg, för var det något jag alltid älskade när jag var mindre så var det att läsa om vad alla kändisar önskade sig i sitt påskägg! Och jag minns hur jag och syrran alltid gick igenom våra påskägg som små, och liksom rensade ut allt äckligt godis som vi sen la i ett stort gemensamt ägg som vi brukade ge tillbaka till mamma och pappa, gulligt va?! :)

Men i år, jag har världens finaste pojkvän, underbaraste vännerna och la familia är fin! Jag har ett bra jobb och egen lägenhet och sötaste sambon. Jag är inte sjuk och mår bra. Så vad kan man då önska sig i sitt påskägg? Till slut kom jag fram till att jag önskar mig fortsatt som jag har det, massa massa kärlek + lite mer sex! För nu när solen skiner finns det ju inget bättre än att vara sådär härligt lycklig, rusig och kåt tillsammans med den man älskar mest! Eller hur?! ;) Alternativt ett superstort gigantiskt påskägg, och när jag öppnar ägget så ligger älsklingen helt naken och det är bara för mig att hugga in! Det vore också något! ;)

Vad önskar ni er i era påskägg?!

ps. fast lite snygga och sexiga undies skulle inte heller sitta helt fel! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer