lördag!

Solen skiner och jag är relativt pigg med tanke på omständigheterna! Älsklingen fick mig att lova att jag inte skulle ringa och väcka honom, och att jag var tvungen att vänta till minst 11! Och på tre sek känns det som när jag och syster var små, och jag Alltid var tvungen att smyga omkring och kika på barnprogrammen på superlåg volym för att inte väcka la familia. Kan iofs ha att göra med att jag vaknade kring 06.30 på en lördagmorgon... Iaf, så jag tänkte låta honom få lite sovmorgon, så nu får jag roa mig lite på egen hand en stund framöver. Så jag tänkte byta om och inviga mina nya gångstavar i solskenet! Lite morgonträning samtidigt som jag får njuta av solen som skiner i mina ögon  - lovely!

Perfekt start på dagen eller hur? Tänkte även göra en god smoothie till frukost, vi har kiwi, apelsin och äpplen hemma, samt frysta jordgubbar i frysen! Oh vad gott det ska bli! Känns som det har kommer bli en väldigt bra dag, känns i hela kroppen! Dessutom vill jag massäta vitaminer och nyttigheter idag efter gårdagens utsvävningar! (och hej jag låter som min mamma!)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer