Love is in the air!

Att jag tycker om att skryta om min älskade pojkvän har ni väll redan listat ut?! Men man har inte så mycket till vals när han gång på gång bevisar att han är bäst i hela universum! Ibland är det som han känner mig lite för bra - bevis från ikväll. Jag är på väg hem från jobbet. för lång dag på jobbet, tuben är överfull och jag är sådär allmänt otrevlig och vill helst dö under mitt täcke. För att dölja detta bär jag solglasögon och försöker se snäll ut när jag kommer innanför dörren - för att mötas av ett dukat bord med levande ljus, en stor bukett röda rosor med tillhörande kärlekskort + nalle och massa kinamat! Hej min pojkvän är så phucking bäst att både han i Titanic och Mr. Big kan dra!<3

Det är i sådana ögonblick som man liksom inte vet om man ska skratta eller gråta, eller altermativt leta efter en dold kamera. Eller fråga om han tjuvläst min blogg, då det är typ detta i ett nötskal jag tjatar på att alla ska göra för sin älskade! Men nej, det var helt och hållet verklighet och ingen liten dröm som jag haft på den svettiga tuben. Min älskade underbaring är så bäst att man märker att vi är gjorda för varandra! Finns ingen jag älskar mer än honom, världens bästaste sambo, älskare, bästis och wannabemake! <3



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Det är i såna ögonblick livet är värt att leva=) Överraskningar mitt i tråkiga vardagen är ju de bästa! Finns inget bättre än att komma hem till t.ex dukat bord om man har jobbat hela dan.



Puss påre