may-nerd!

Klockan är inte ens godmorgon och jag sitter redan och nördar. Men det var antingen datorn eller tvn, och jag kom fram till att detta störde älsklingen minst. Vid 8 ringer klockan och då ska jag iväg på en powerwalk innan jobbet och älsklingen ska klippa sig. Ja, jag är en liten fejk-hurtbulle, men förutom sex så är en powerwalk den bästa starten på dagen! Dessutom tyckte jag att jag såg solen skymta fram för ett tag sen, så håll tummarna att jag får dagens d-vitaminkick också ;)

Senare i kväll blir det en liten middagsbjudning och Sanna, möjligen Victor kommer över. Jag och Sanna ska dricka te och skriva sexfantasier och pojkarna ska spela wii. Trevligt trevligt!

ps. darlings, jag behöver fortfarande mer sexfantasier, så hör av er till mig på [email protected] om ni är sugna på att delta! Eller lämna en kommentar ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer