Min 3mins-crush!

Glömde berätta om dagens kanske bästa händelse på jobbet, jag står och smygkikar från bagarns rum ut i butiken för att se utifall det kommer några gäster och resten av tiden stod vi och pratade över några koppar kaffe. Iaf, på något sätt lyckades jag få syn på en snubbe som var på väg in i butiken, hjärtat hoppade till och jag tyckte det såg exakt ut som DJ Trexxx, ni vet snubben från Tingeling-låten, och tro mig - mitt hjärta hoppade över några slag när det visade sig att det var han! (och då måste jag skryta med att från bagarirummet är synen i spegeln både uppochner och bakofram, så förstå ni vilken hökblick jag har?!)
Och det var som att jag var tolv på nytt, jag kände hur jag fånlog och hjärtat började dunka lite för fort, behöver jag ens nämna att det var min gamla crush på Mårten från Ebba och Didrik som väcktes till liv?! Åh, så söt han var som tolvåring, fast det mesta hade tyvärr vuxit bort från honom, nu såg han ju nästan ut som vilken svensson som helst... Lite besviken måste jag erkänna att jag är. Någon mer än jag som var lite förtjust i honom som liten?!


puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer