mina bästa hurtbulle-knep!

Är det något jag tycker om så är det att känna mig pigg, jag gillar att känna energin, adrenalinet och att jag skulle kunna göra vad som helst och när som helst! Men dessa känslor är ju inte direkt något som tas ur luften, så jag tänkte härmed ge er mina bästa hurtbulletips på hur ni kickar igång dagen bäst!

- Ha sex! Njutning, energi, man blir lyckligare och är det bra så är det en väldigt bra start på dagen. Garanterar att ni båda kommer tänka tillbaka till er stund på morgonen och längta hem efter mer...
- Powerwalka, minst 20min. Det orkar alla och alla har den tiden! Variera mellan snabbt, långsamt och lagom tills du hittar din egen takt. Hitta en lagom gå-slinga och gå varje morgon.
- Bra och stadig frukost. Nej, det kanske inte är varje dag man orkar steka ägg och bacon eller koka gröt, men att göra lite fil med nyttig müsli och bre några mackor med pålägg och grönsaker orkar väll alla? Lägg även till en fruktsmoothie och blanda efter egen smak.
- Ta god tid på dig! Någon mer än jag som får gråtpanikattacker om jag känner mig för stressad på morgonen? Man har tuben man måste passa, och tusen saker kvar att göra... Jag gråter, skriker och slår i saker tills jag gjort det jag ska. Eller så blir det alltid mycket bättre om man bara stiger upp en kvart tidigare!

ps. för att göra det hela roligare, ta med din älskling på promenaden, duscha med honom/henne eller laga frukost åt varandra. Förutom grejerna ovan är kärlek och omtanke två grundingredienser för en bra start på dagen!

Puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
malleballe

men caro kära du.... va inte vi emot hurtbullar ? ;)

haha

<3

caro - blivande sexolog

haha jag vet darling! fast jag är ju en fejk-hurtbulle! ;D jag stör mig fortfarande lika mycket på Äkta hurtbullar! :D haha



love<3