Ni kan kalla mig hulken!

Ni vet när man var liten och hade gjort något riktigt bra, kunde handla om allt från att göra klart en riktigt svår pärlplatta till att hitta en bra pinne att leka med - man ville visa upp sig och visa hela världen att man lyckats och är bäst! Ungefär så känner jag mig nu - bäst och vill att hela världen ska veta det! Jag har helt själv lyckats flytta på mina cp-tunga bokhyllor från matrummet där de stod som en mur, in i sovrummet och ställt dom brevid fönstret - det är många tunga meter det! Själva hyllorna väger väll inget, men mina böcker, de väger så pass mycket att om jag får för mig att flytta inom ett år, så lämnar jag nog böckerna till nästa person som flyttar in!
Det positiva är att mitt ego har fått sig en dos + att det blev jäkligt snyggt! ;)

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig mot Söder och La Famlia för en liten hej då-middag för syster!


Självporträtt på mig när I´m on G!


Lite av mina böcker, har dock fått lite tillskott sen de flyttades första gången!

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
nadia

Ha det så bra på middagen!

Ida

Oj vad mycket böcker! Jag har också massor, men jag ligger ändå lite efter dig, haha.

Rebecka

Visst är dom söta, men små hulliganer!

Mamman och pappan är blandning skogskatt och bondkatt (75% norsk skogis) så kattungarna är 75% för man delar vad mamma och pappan är och lägger ihop det så då blir kattungarna oxså det! :)



// Rebecka!



tjingelingbecka.blogg.se

Sofia

shiiet vad mkt böcker! :D

jag som tycker jag har mkt ;P (en hylla) haha :D

Tobias

Förstår jag, helt underbart :D

Anna

de va inte lite böcker, iof har min mamma nästan ett bibliotek och jag börjar samla på mig en del jag med, så jag vet hur de är haha ;)