perfekt start på veckan!

Äntligen måndag! Vaknade till solsken och åt en riktigt god frukost i lugn och ro, jobbet gick snabbt och bra. Därefter vandrade jag runt skanstull tre varv innan jag till sist insåg att det inte låg någon stadium i dom kvarteren, gick istället upp till mamma en snabbis innan jag åkte till globen. Och nu har jag precis kommit hem - och jag har köpt nya löparskor! Sen hur mycket löpning  jag kommer underhålla mig med vet jag inte riktigt, men en jäkla massa stavgång ska det iaf bli! Hade först planerat att gå en timme direkt när jag kom hem, men mina benhinnor gör för ont, och förra gången jag ignorerade det svulnade båda benen upp och jag hade konstant värk i över en vecka. Så efter lite expert från min privata sjuksyster och syster så blev jag satt på en liten iprenkur istället. Får se hur det känns imorgon, vill så gärna provgå mina skor och hurtbulla mig fram med stavarna!

Solen skiner fortfarande lite och jag är ensam hemma. Älsklingen sitter på Theos med pojkarna och ska ut på skiva ikväll. Så jag får roa mig på egen hand, har redan gjort en liten lista på saker som skulle behöva göras, men det lutar mer åt att göra exakt det som faller in istället!

ps. någon mer än jag som är sjukt glad över att solen kommit, och är full med glädje och energi?! :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Japp! Expert var ordet! Glöm inte att ta typ 2 Ipren imorgon med, så att du hjälper till att läka. Även om inte har direkt ont.. =)

S ska det väl lösa sig!



Men jag tycker mig se ett mösnter hos dig, var det inte så att du började tok-motionera på landet en gång och fick ont då med? Du kanske ska typ ta de lite lugnt och trappa upp det, så att du kommer i form istället..? Asså, i form på det sätt att du vänjer dig lite lagom långsamt..? En tanke bara? För att undvika "idrottskador"!! hehe..