pretty in pink!

Kvällen börjar snart och planerna har precis spikats - sanna kommer över om ett tag så ska vi äta lite pizza med älsklingen innan vi två beger oss ut på en riktig tjejkväll! Vi börjar på theos, och sen får vi se vart kvällen för oss, och har vi tur kommer det fler sötnosar och möter upp oss under kvällens gång. Ska bli riktigt kul och jag är taggad på i princip vad som helst. Just nu roar jag mig med att gå omkring i mina superhöga chockrosa satinpumps! Snygga som satan och läckra som små praliner, love them! Tänkte även inviga min nya bubbelgumsrosa lotion från Make Up Store, så ikväll kommer jag inte bara vara ursnygg, utan även lukta färska jordgubbar! ;)

Ska även passa på att skriva lite sexfantasier och måla naglarna mörkt röda, bara för att.







puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Gud vilka snygga skor! Vill också ha ett par rosa satinpumps, men känner att jag inte får köpa fler skor för tillfället... Men det kommer;)



Puss