red red wine.

Kom hem för ett tag sen efter en nästintill heldag med Sanna och Vickepicke. Först var vi ute i kungens kurva, Sanna köpte en platt-tv för väldigt många tusen, medan jag lyxade till det lite med att köpa Bridget Jones 1 för 30 och 2an för 49!  Så olika det kan vara haha! Nej, helt ärligt så är du så värd den tvn att jag nästa får lust att bidra med lite pengar till den! ;) Därefter skulle vi försöka transportera åbäket hem, vilket slutade med att jag vandrade omkring ensam på alla stora parkeringar medan de åkte hem och lämnade av tvn. Och medan Victor installerade allt åkte Sanna tillbaka och hämtade upp mig! Utöver det har vi även hunnit med en rejäl storhandling, och denna gång med varsin inköpslista som jag noggrant bockade av - hej vuxenpoäng! Så nu både kyl och skafferi fullproppat med massa gott, älsklingen är snart hemma och söndagen känns som riktigt lyckad!
Sen jag kom hem har jag även dammsugit hela lägenheten, torkat alla golv samt småplockat här och var. Så när älsklingen kommer hem kliver han in i ett hem helt utan damm, smuts, äckliga fläckar och överallt hänger det en svag doft av citron i luften. Lovely med ett nystädat hem lagom till en ny vecka.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av mitt varma fotbad, se lite på Bridget Jones och slöläsa lite bloggar. Inom kort kommer bilderna från igår upp!





Fråga mig inte varför, men jag blir lycklig när jag öppnar dörren till kylen eller skafferiet, och ser att det är proppfullt i båda!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer