Senaste om SATC!

Ja, att den har världspremiär den 28 maj 2010 gissar jag på att alla redan har skrivit in i sina kalendrar, jag har iaf gjort det! + informerat älsklingen som inte direkt hoppade och jublade över infon, men det är en helt annan sak. Dock fick jag igår höra lite info om vad filmen kommer att handla om. Samanthas firma går inte lika bra, och hon får snålt om pengar, detsamma gäller John, som tar ett nytt jobb i London, dit även Carrie flyttar med. Väl på plats blir John så pass förstörd och stressad över hans nya jobb och pengabristen, så han hamnar i säng med en annan kvinna! Carrie får reda på detta, gör slut och ska precis flytta därifårn, när hon upptäcker att hon är gravid! Dnananana...

Ja ni, vad ska man tro om detta?! Jag har dessutom hört att Aidan kommer komma tillbaka för att vilja ta tillbaka Carrie! Spänningen är olidlig. Och det jag tycker är det konstigaste är att filmen redan fått ett premiärsdatum, när inte ens alla skådisar skrivit på kontraktet för uppföljaren. Hur går det ihop?!

Och detta förutspår jag kommer ske i tvåan:

  • Anthony och Stanford blir ett par, skaffar söta hundar och lever lyckligt
  • Miranda och Steve har fått minst ett barn till, alternativt tvillingar
  • Charlotte och Harry är fortfarande lika lyckliga och Charlotte jobbar
  • Samantha är precis likadan som hon var i början av serien, sätter på allt som rör sig!
  • Carrie och Big är lyckliga och har kvar båda lägenheterna
  • Eller så har Samantha tagit över Carries gamla lägenhet

Sen har jag lite fler teorier, men dom kommer sen! ;) Vad tror ni kommer ske i nya filmen?!


puss puss//En lycklig caro<3

2 kommentarer
Daniela

Absolut det ska ja göra :D va synd :(

pussar

Sophia

Men varför har Sam vita skor??! Det ser ju helt galet ut!!!