Sexfikat!

Igår var det ju som sagt dags för ännu en gång sexfika, och det var en tapper skara bestående av mig, Sanna och Trixie som slutligen dök upp! Vart resten tog vägen vet jag inte? (Men bangar ni nästa gång med, tre gr i rad så blir inbjudningen till min gala/sex/rosa/tjejkväll lite löst hängade, kom ihåg det! ;)) Så det kommer alltså komma en till info/sexfantasi/fika-kväll snart igen! ;)
Igår hann vi iaf med att gå igenom alla instruktioner och hur fantasierna ska läggas upp, samt en jäkla massa sexskvaller! We always kiss and tell! ;) Finns det något bättre än vanligt tjejsnack med massa flams, ja då skulle det vara dirty details från andras sängar! Så roligt, och även väldigt lärorikt...

Så darlings, tack för en superrolig kväll! Och kom ihåg vår lilla deal nu! ;) Supermysigt att ni kom över<3

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
Jessica andersson

fin blogg :)

malleballe

baaaaby ja kan typ heeela nästa vecka asså! nu jääävlar ! sorry!!!!!

pusspuss

Anonym

baaaaby ja kan typ heeela nästa vecka asså! nu jääävlar ! sorry!!!!!

pusspuss

Sophia

gud så du är dålig på att uppdatera.. jag har varit inne hos dig kanske 7 gånger idag, utan något nytt.. Fixa!

Sexdrömmen

Hej! Sexdrömmen länkar till dig och kanske skriver jag något om dig då och då :). Länka gärna tillbaka om du vill. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se

Naddi

Njaa,det var inte han som sa att jag var en sån tjej som man i slutändan gifter sig med, det var en polare i skolan som sa det. Men han sa iaf, face to face att han typ var smått förälskad i mig =)