Shop ´til you drop!

Jag och älsklingen har under dagen gjort lite gemensamma inköp till hemmet, och jag tycker verkligen att sådant är supermysigt! Känns så stort och mysigt, något man gör ihop och att man väljer ut saker som båda kommer ha glädje av tillsammans! I det här fallet så var det inte direkt något husgeråd eller möbler, utan lite filmer istället :) Älsklingen köpte något spel som jag redan glömt vad det heter, och jag valde ut två dvdboxar till oss "Californiacation" säsong 1 och "Kyle XY" också säsong 1, och som grädde på moset la jag även till en dubbedvd med senaste Arkiv X-filmen + någon gammal Arkiv X film. En av mina favourites in the world - David Duchovny i två helt olika genrer, kan det bli bättre?! ;)





puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; visst är den :D

köpt på gina tricot :D

MS - amor vincit omnia

SV: hehe tack så mycket :)



allt bra med dig då?

Erika

sv. Tack, du med :)

Sofia

modell på jeansen? :) jag vet inte riktigt x) kolla in på Hm! :D

Anna

lär väl bli massa filmmys framöver då ju med så mycket film / serier :)