sicken morgon!

Det blev ingen promenad, istället låg jag och älsklingen kvar i sängen, myste, pussades och njöt av varandras närhet! Ännu mer perfekt start på morgonen, vara nära den man älskar mest<3 Istället för powerwalken gjorde jag lite magövningar och lite yoga, måste lära mig fler ställningar nu, börjar bli lite tjatigt med mina fem standard från veckorevyns sommarnummer 2006! Utöver det har jag ätit en powerfrukost med youghurt med massa russin och hackade vindruvor och smörgås på herrgårdskavring. Samt gjort en liten skattjakt till älsklingen som han ska få leta reda på när han kommer hem från frisören. Hoppas han blir glad, för det är väldigt fint utlagt och skatten är supermysig!


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
ROXY

hiihi, ja skylten är bra grejer ;D

mår du bra idag? :D puss

Daniela

Ja gud ja, så underbart! :d