Snart blir jag som Pippi!

Solen skiner och det är så skönt! Har legat och stekt en stund, lyssnat på en skiva med gamla schlagerhits på väldigt hög volym och börjat läsa på en ny bok - Mrs. Zjivagos hemliga liv! Kan livet bli bättre? Känner redan nu hur fräknarna odlas under huden och bara väntar på att få ploppa upp! Fräknar är bland det finaste som finns, har för mig att jag inte alltid tyckt så, syster påminn mig! Men nu älskar jag dom, som ett litet förskott på att jag snart är en peppis!

Nu hade jag tänkt steka baksidan och samtidigt skriva lite på sexfantasiprojektet! Darlings, behöver fortfarande fler, så hör av er till mig! Nu när det banne mig är påsk är nästan alla lediga, så då får ni ta lite pauser i godisätandet och skriva några! Ska vi säga så?! ;) I eftermiddag tänkte jag även lägga upp min egen favvo-sexfantasi, garanterat multiplaorgasmer varje gång! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Ida

Låter underbart! Va glad för att du är ledig i påsk, jag måste både jobba och plugga, det suger...



Puss

Sophia

Ja, jag med! jobb o jobb o jobb... Fis-Rumpa!

Daniela

Ja i morgon med birka paradise med mina arbetskamrater och gemensama vänner och stamgäster, vi är 55 personer :D kommer bli skoj som fan.

När och vart ska du åka? pussar