snart påsk!

Imorrn är det sista dagen på jobbet, och sen är jag leeeedig! Mellan torsdag kväll och tisdag morgon, är jag fullkomligt fri som en liten jävla fågel! Och det ska verkligen bli så skönt, och det enda jag planerat in hitills är att få ett stort påskägg av älsklingen, liten héj-då middag för syster samt en kryssning med Sanna! Resten av tiden ska jag nog göra det som faller in! Imorrn är även sista dagen som vi har semlor på jobbet! Nästa gång ni ser dom är inte förrän i december, så har ni vägarna förbi Kungsholmen så vet ni vart ni ska! ;)
Sen imorrn kväll ska jag hem till älsklingens mamma, där jag och älsklingen ska laga en god trerätters, mysa och bara ha det underbart! Har redan packat allt jag ska ha med mig - Citty och två halvuppätna chokladkaniner!

Nu måste jag bädda ner mig, ska även läsa ut en av böckerna jag läser just nu - Livets aviga och räta av Kate Jacobs, rekommenderas varmt!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer