Som Magnus Uggla, fast bättre!

Frukosten består av guds bästa uppfinning - Smoothie, som idag innehåller två bananer, tre kiwis, fem jordgubbar och ett äpple + äcklig bravojuice (men som funkar skitbra som utblandning i smoothies!) Älskar min lilla bebis från OBH Nordicas Chili-serie, urgod smoothie på mindre än 30 sek! Och under tiden den gottar till sig i mixern så passar jag alltid på att diska, så det blir frukost och ren disk på mindre än fem min - hej effektivitet!

Sommarkläderna är på och snart ska jag bege mig in mot stan, träffa min älskade Naddi som jag inte ens minns senast jag träffade,får inte hända igen för fasen! Senare under dagen kommer även min lesbiska front(HAHAHAHAHA internt skämt) Natti och Natta! :) Vi ska äta glass, prata gamla minnen och förmodligen skratta högst av alla åt gamla skämt och upptåg! Dessutom ska jag massodla mer fräknar och njuta av livet lite extra mycket idag!

Kärlek till alla, idag är en riktigt bra dag!


Det må se ut som lera, men är ren vitaminbomb!


Jag och Uggla har så mycket mer gemensamt än håret, vi är båda töntar som har solglasögon inne!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer