sommar i luften!

När jag skulle välja kläder inför utgången idag, så tyckte jag att solen sken så fint in genom fönstret, det var värme i luften och jag frös inte ens i min skinnjacka, så kvällens outfit består av min gamla sommarklassiker 08, en vit axelbandslös klänning i tunt sommrigt tyg! Som tur var fick jag tränga på mig ett par gamla genom ljusa strumpisar som sanna hade, storlek xxx-smal, som nu suger in hela min nederdel! Så nu sitter jag här, i flortunn klänning, tunna strumpisar, håret i en lilla my-tofs och stora dinglande örhängen i silver! Och livet är lite sådär extra bra just ikväll! :) Vet inte riktigt vilka som hänger med ikväll, jag, sanna och elli är iaf helt spikade! Hoppas att fler hakar på ikväll, ju fler desto roligare! ;) 

Nej, nu ska jag fortsätta klunka min drink bestående av ekologiskt vin, redbull och sprite, lyssna sönder Destination Unkown och njuta av att vara ledig och få tillbringa kvällen med underbara sötnosar! Ha en riktigt trevlig fredag darlings, och använd kondom om ni hookar upp med någon okänd sötnos! ;) 

puss puss//en lycklig caro<3 

0 kommentarer