söndag och vart är solen?!

Fick rejäl sovmorgon imorrse, vi gick och la oss tidigt igår, jag somnade på tre sek medan älsklingen fortfarande var pigg och var uppe till halv tre istället... Kan kanske var därför han inte blev så superglad när jag började picka, titta och prata med honom när klockan var tio imorrse?! Men då hade jag redan somnat om tre gånger, och kände energin i kroppen. Så morgonen började underbart med morgonmys, lite sex och sen en kanelbulle på det, kan det bli bättre start på dagen?! ;) Jag har även kammat hem lite vuxenpoäng genom att deklarera för första gången i mitt liv! Så nu är det bara att vänta på att kulorna trillar in... Dock saknar jag lite uppgifter från två av mina gamla jobb, så funtar om jag ska kalla in La Familia, även kallad La Maffia, även kallad mamma och pappa och tvinga med dom för att införskaffa mina "vita pengar som gått till skatteverket"! No way att jag tänker bli mer lurad av dom, hit med pengarna! Mohaha!

Träningsverken kom som väntat och jag är härligt spänd i axlar, överarmar och övre delen av ryggen, samt baksidan av benen! Känns faktiskt riktigt bra, då vet man att jag inte lalla omkring igår i onödan med stavarna! Ska även ut senare idag på en liten runda med Sanna! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer