söndag.

Det måste erkännas, men det är något extra skönt med att kunna ligga kvar i sängen medan ens älskling springer till jobbet. Någon mer som känner igen känslan? Gårdagen var så lugn! Jag halvsov framför robinson innan älsklingen bäddade ner mig i sängen och jag fick somna till Segemyhr med hans nakna kropp nära - underbart! Middagen blev superlyckad och han blev jätteglad! :)
Jag vaknade när älsklingen gick upp, gjorde honom sällskap i duschen en stund, fick en topp-3-orgasm innan jag återigen bäddade ner mig i sängen och lyssnade på när han åt frukost. Nu ligger jag nerbäddad framför SATC säsong 4, har precis ätit några skivor herrgårdskavring och njuter av att vara ledig! Ska tillbringa dagen med att göra exakt det jag känner för + att jag har en liten tråklista med saker som måste göras idag. Men först bara ta det lugnt och slöläsa bloggar!



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Daniela

Nej det gör fan inte det :D

hur är det med dig då? puss