The Winner takes it all!

Mohaha, jag kom med på listan! Så gissa vem som snart ska in till stan och glida in på ett sjukt roligt event?! Dock så bangade min kära kompanjon (dock väldigt förståligt, så jag är inte arg! ) så jag lär få mingla runt därinne själv... Men det går ingen nöd på mig, för till skillnad från de flesta behöver jag inte ens en gnutta promille i mig, jag kan mingla nykter! Och det ska verkligen bli så kul! Så nu ska jag bara sätta över pengarna, betala lite räkningar och göra mig iordning. Dessutom är Victor här när som helst och vi ska laga Amerikanska Pannkakor till brunch, vilket underbar dag det varit hitills! Oh vad jag är glad idag!!

ps. om du också råkar befinna dig på Veckorevyns EGO-dag, kom fram och prata! Jag vill jättegärna lära känna nya människor idag, det är en sådan dag idag!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer