tips för storbystade!

Hittade precis en hemsida med ursnygga underkläder, för storbystade kvinnor. Dock är det ju inte precis någon sida som rör mig och mina lagomstora bröst (ja, jag skulle också  vilja kunna handla dessa superfina undies!) men jag fastnade för hemsidans namn och var tvungen att kika - www.tuttans.se Här hittar man bhar i storlekarna D - HH-kupa! Så ni där ute som brukar ha massa problem med att hitta storlekar som passar på HM, Lindex, Kappahl, Twilfit och alla andra underklädesavdelningar som vanligtvis har storlekarna A-C, gå in på den här sidan och njut av alla underbara underkläder som finns att köpa där! ;)


Snyggaste undies som jag hittade på sidan!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Kevins mamma Mia

Tack för tipset jag har E så snällt! ska länka från min blogg med=))



vad exakt innebär ditt projekt??



Krama