tisdag.

Somnade löjligt tidigt igår, vilket resulterade i att jag under hela natten med jämna mellanrum vaknade av älsklingen, drömmar eller inbillade ljud. Så man var lagom pigg imorrse. Jobbet gick fort, och jag hade gjort en lyckad stängning sist, så jobbet stod kvar. Direkt efter jobbet mötte jag upp syster, gick lite vilse innan vi slutligen kom fram till bion där syster kirrat fribiljetter till! Mer om filmen kommer om en liten stund.
Just nu sitter jag, älsklingen och vickepicke i aba, jag kom i mitten av "I´m a legend", och sen dess har vi sett Arkiv X och en skittråkig match som jag läste suduko under :)

Planerna inför sommaren ser en aningens ljusare ut, och jag har redan börjat göra upp en liten resplan i huvudet, men mer om det senare... ;)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
JOSEFINE

god natt :D

JOSEFINE

tack :D