to the country.

Äntligen klar med tvätten, och om man bortser från den lilla petissen där jag och torktumlaren inte riktigt kom överrens så gick det hela superbra! Alla kläder är rena och fina, och som nödlösning har jag helt enkelt spridit ut alla kläder över längeheten, underkläderna ligger i sporadiska små högar övar hela vardagsrumsmattan, tröjor och dylikt över matmöblerna och lakan över dörrar - tada!

Nu ska jag göra mig iordning på några min innan jag ska möta upp syster + man för att åka ut till landet! Som vanligt lyckades jag glömma bort lilla pappa, som ringde för 30 min sen för att fråga vart jag tagit vägen. Så nu måste jag göra mig iordning på direkten. Och har jag tur så är HT fortfarande kvar i stan när jag är på väg tillbaka från min blixtvisit till landet!

puss puss//en lycklig caro<3 
3 kommentarer
Ellen

Å vad mysigt med landet, idag är en perfekt landet-dag. Inte fruktansvärt svettvarmt och myggen har inte vaknat än. Puss!

Sofia

tråkigt med tvätt, tur att man har en mamma som gör det åt en (A) haha, :D



Har frågestund just nu i bloggen, kom gärna dit och ställ en fråga! :)

I S A B E L L A ♥

Skicka massa bilder bara så kan jag isåfall se vad som passar ihop bäst sen:)