Våren är här!

Vilken underbar dag jag haft! Mötte upp Naddi i stan, vi gjorde en massa ärenden, eller hon följde med när jag sprang in och ut ur varenda liten butik. Solen sken konstant och jag lyckades få massa bra saker gjort samtidigt som vi uppdaterade varandra om det senaste, superskönt! Efter lite stresshopping mötte vi upp Natti o Natta + Tiffy i gamla stan, gick vidare till kungsan där vi satt i solskenet och åt glass! Carro + tjej som jag glömt namnet på var med ett tag innan vi spikade en grillning ikväll med tillhörande dryck och vattenpipa!

Helt underbart med massa sol, kunna gå i kort kjol och linne utan att frysa. Jag kunde inviga mina gamla ballerinas och fick bära solglasögon överallt! Jag lyckades även göra lite fynd på hötorget - två askar färska jordgubbar och ett kilo kärnfria vindruvor för 60kr! Det är vad jag kallar fynd! Underbart - våren är här!



puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer