Vilken dag!

Jag kom in på Veckorevyn, det var ingen fara på taket, och jag inte bara kom in, jag var även kvar där i nästan fyra timmar  - själv! Ja, hur jag överlevde det får ni höra om sedan. jag har massa roliga bilder och historier att berätta! Och trots att jag var själv, så hade jag stundtals det riktigt trevligt, resten av tiden gick jag mest runt och åt! :)

Efter veckorevyn köpte jag hårfärg åt mamma, promenerade hem till henne i solskenet och nu sitter jag hemma i mysdress. Älsklingen är på väg hem nu, och vi skulle egentligen gått på restaurang ikväll, men istället har jag fejkat mensvärk och krävt hemmakväll - men istället har jag i smyg köpt hem mat från hans favvorestaurang som vi ska äta framför Robinson med massa tända ljus! Visst låter det mysigt?! Ibland finns det inget bättre än att skämma bort sin älskling, speciellt när han inte har en aning om vad som kommer ske! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sweet life style

Tack så jättemycket kära du! :)