vuxenpoäng!

Middagen igår var supertrevlig, maten var helt fantastisk och när jag blir miljonär ska jag anställa min egen mor så hon kan laga sån mat till mig varje dag! Förrätten bestod av chilistekt haloumi med sallad, andra förrätten var stekta räkor, till huvudrätt ungsgrillad lax med pesto, parmesan och lite purjo, och sen till efterrätt Pannacotta med jordgubbssås! Jag var gravidmätt resten av kvällen :)
Och som den lilla pensionär jag är somnade jag vid 11 och var glaspigg vid 8 imorrse. Sedan dess har jag roat mig med att för första gången i mitt liv tvätta! Ja, jag har spräckt min tvättstuge-oskuld och klarat det hela helt själv! För tillfället är torksåpet fullt, torkmaskinen snurrar och två andra tvättmaskiner tvättar på för fullt, och jag känner hur vuxenpoängen bara trillar in! Ska snart springa ner igen och se till så att allt går som det ska!



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Tobias

haha bra att du ser det då ;) haha!

AMANDA FALK

haha grattis till det :D

Hoppas du får en fortsatt härlig onsdag!