wii, en tidstjuv!

Vart har dagen tagit vägen? Jo, i princip rätt framför wii, och har man väl börjat så är det svårt att sluta. Älsklingen har något Super Mariospel, där man får välja egen gubbe och vilket fordon man ska ha, och sen är det en massa olika banor som man ska klara av - sjukt underhållande! Man blir som 7 år på nytt och jag får hela tiden flashbacks från när jag och Oscar på landet brukade spela dygn efter dygn medan solen sken utanför, härliga minnen! Dock verkar det vara något fel på just min konsoll, för hur kommer det sig annars att älsklingens gubbe hela tiden vinner? Mest förnedrande är det när jag inte ens hinner köra klart banan bara för att hans gubbe gått i mål så mycket före min...

Nej, nu ska jag ta och ignorera min mördarmensvärk och göra något vettigt, eller kanske läsa lite ur min bok jag håller på med just nu - Galaprinsessor, enkel och rolig bok om kändislivet i Hollywood. Perfekt för en seg måndag. Och ikväll ska vi ha en riktig myskväll med tända ljus och äta trerätters - myspys som piggar upp vardagen!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer