Yes I did!

En bild säger mer än tusen ord...



C - Hinner man ta en bild med dig innan du springer iväg?
BB - (Försöker prata med har munnen full av godis samtidigt som hon ler)
C - Jaja, det gör inget! "ställer sig redo för en pose"
 - Oh fy fan vad du är lång brevid mig!!
BB - Men jag kan huka mig lite, så blir vi lika långa!
Annars kan du ju alltid göra om i paint och klippa bort mina ben, så blir vi lika långa!

Det var mina få sekunder med en av sveriges mörkblåaste människor, men det måste sägas, hon är grymt mycket sötare och en aning ballare än Carlt Bildt! ;)

ps. ja, det var så värt detta för en ask jordgubbar elli-belli! :)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Ida

Haha vilken kommentar!!!

Daniela

Hoppas du får en bra valborg gumman! :) kramar

em

okej. men du vet ju hur jag är haha :p lackar åt malins skull för att hon är en sån ängel. men jaja, nu skiter vi i det, och ja ber om ursäkt om jag varit överjävlig. hoppas vi kommer kunna umgås i framtiden som vi gjort tidigare! =) trevligt valborg. pusspusss

ellen

hon var ju jättefin, blondinbella. gullig!

lätt värt ett paket jordgubbar. lätt... Hoppas allt är bra med dig- pusssssssss!