cp-hora!

Vi sitter och tar en liten eftermaten fika på Starbucks, klockan är runt åtta och alla är ganska döda, då jag plötsligt kommer på att vi glömt en affär!

C - Sephora!!
Naddi - Jaa!
Natti - Va?
C - Cp-hora!!
Natti - Va?!
C - Cp-hora!!
Natti - Vad säger ni?!
C - Cp-hora!
Natti - Men vaa?! Vad menar ni?
Naddi - Men cp-hora!
Natti - Jaha, fitta!

Därefter dör jag och Naddi av skratt, trodde nästan vi skulle bli utslängda för att vi lät så mycket! Hahahah! Till historien hör att när vi var i Krakow i nian så hittade vi butiken för första gången, och tyckte det var askul att kalla den för Cphora! Fast tydligen hade Natti glömt hur roligt det var...

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Köp något till mig där! Det gjorde ju jag till dig när jag var i Frankrike! Den där bodylotion som luktar choklad, eller hur?

Make Up Artist på Make Up Store

ja åh va snyggt!

vill också tatuera in cupcake ^^



förlåt jag har så dåligt minne, om jag har bilder på vad? mina tatueringar? :)



ha det guld idag!

Sandra

Ja verkligen :)

Vad händer idag då? :)