en mening: phuck you!

Ibland undrar man ju om det finns något slags överhuvud som styr över oss människor, jag brukar iaf göra det, och jag kan verkligen se framför mig hur det sitter en liten grå farbror och knattrar på en liten skrivmaskin, skrockar och hittar på den ena saken värre än den andra! Och man kan ju inte låta bli att undra vidare: Vem fan är det som bestämt att man ska ha så mycket överjävliga människor i sin omgivning? Just nu känns det som att mitt liv överbefolkats av just dessa. Vad ska man kalla dom? Hurtiga självkänslemänniskor kallar dom för "Energitjuvar", medan jag själv föredrar att kalla dom för kort och gått - människor som kan dra åt helvete!
Varför ens ödsla tid på denna typ av människor? Man blir arg, ledsen, sårad, förbannad och slösar en jäkla massa tid och energi genom att ens engagera sig i människans existens. Nej, en mening räcker för ett sådant tillfälle - Phuck you!


puss puss//en caro<3
0 kommentarer